tjugofjärde mars

jag fyller år om precis en vecka :) big girl! .. . är sjukt trött idag och vill bara hem från jobbet, om man nu får klaga lite? hehe. har vaknat runt sju varje morgon nu av mig själv, kramper i magen gör fan sjukt ont ;s knapprar tabletter hela tiden. & idag har mamma fått besked om att lägenheten i kroatien i sommar är våran! helvete vad jag längtar! två veckor med dom bästa. ♥ ska sola sönder mig och bara njuta! har tusen saker att göra imorgon efter jobb, allt som ska handlas till på lördag. har inte ens någon outfit än? blir naket i värsta fall, haha. efter jobb ska jag hämta bilen och köra till malmö, mys står på min lista! kommer decka direkt så blir nog inget roligt sällskap, men vadådå? haha. nu ska jag vara duktig och städa här på jobb!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0