tjugoförsta mars

sitter på jobb och sjunger högt som fan, bara inte mina kunder störs, men med min vackra stämma (pappa gnäller på den..) så gör dom inte de! hahaha. blev väckt imorse, massa mys och sen blev det solning för min del. tänk så mycket bättre man kan må av att vara lite brun? längtar efter sommaren som fan! har så mycket jag vill göra! :D ikväll blir det mys, ska försöka traska hem till någon av mina vänner men får se hur det blir med de. är ledig imorgon, wiho! ska försöka ta tag i vad jag ska ha på mig på lördag, ska fira min födelsdag då tillsammans med alla mina vänner! :D 22 jävla år fyller jag snart, helvete vad gammal jag börjar bli! men jag njuuuuter av livet för det är så jävla underbart. & måste tillägga att jag saknar min syster och hennes sambo sjukt mycket som just nu ligger och latar sig på stranden i thailand. ♥

love you sis. ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0