tjugosjunde mars

jag har fortfarande inte lyft mig från soffan! haha. hela min kropp är fastklistrad, har inte ens duschat ännu. hur jävla nasty är nu inte jag? får nog hoppa in där nu, borde sova också men det är så tråkigt att sova själv. vill ha kli i hår och på armarna ;p haha. ska sova med baby nästan varje kväll denna veckan. jag har det för bra ibland :) fyller år på torsdag, vet inte om jag tycker det är något speciellt att fylla år längre? jag har sagt att jag är 22 år dom senaste månaderna iaf, haha.. hur snyggt låter 21 liksom? skjut miggggg. blir jobb 10.00 imorgon och sen tio timmars pass på tisdag, sen är jag ledig både onsdag och torsdag! najs :) åker ner till malmö efter jobb på tisdag. nu ska jag ringa min väninna och se om hon lever, haha.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0