tredje mars

good morning :) .. . var så jävla trött när klockan ringde 08, drog mig själv upp ur sängen och slängde i en maskin tvätt. deckade i sängen igen, vaknade efter 1 timme igen så blev inte så mycket sömn ;p är cp hungrig nu, vill gå inom ett kondis och handla bullar? men dom är alltid stenhårda. ska till frisören om 50 minuter, så måste skynda mig nu! :) åker ut till mamma sen och myser där ikväll. & jag snea loss för två dagar sen och måla om hela hallen? najs. blev mycket ljusare och större, väntar bara på mina nya möbler, men det tar sina lilla tid. haha! en hatthylla hade varit bra? råkade ju riva ner dom 2 andra haha ;p



Kommentarer
Hannah

SNYGGT! Du är ju bara bäst.

2011-03-03 @ 11:10:03
URL: http://www.hannahjohansson.com
petra

tack hjärtat! ;D blev faktiskt nöjd, haha.

2011-03-04 @ 19:20:40
URL: http://angeliya.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0