tjugoandra maj

puh.. jag är skit jävla trött! har sprungit som en idiot på jobb idag, började ös regna ute, nästan haglade? så alla sprang in till mig! ;p haha. ändå mysigt. ska hem sen och mysa framför tvn och göra ansiktsmask och bara typ sova? haha. jobb hela veckan men ledig fredag, lördag och söndag! :D på fredag drar jag och babe till tyskland, sen är vi bjuda på någon fest hos hans kompis på lördag. det blir najs! :) ska bli riktigt skönt med en ledig helg. igår myste vi alla ute hos mamma, tryckte in oss i soffan allihopa! haha. vilket team vi är ♥ nu ska jag stänga ner på jobb. mycket att göra men kul, känns i benen! pussss.


Kommentarer
Emelieee :D

Heeej babe! jag ringde dig idag! jag har klarat mitt körkort idag :)



hihih ring ngn dag <3

2011-05-24 @ 21:46:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0