tjugonde maj

somnade på soffan igår och har sovit sjukt dåligt inatt. har haft konstiga drömmar som har varit så verkliga! de flesta klasskamrater har varit med, folk har dött och vissa varit idioter? får spel på mina drömmar ;p haha. har suttit hemma och solat hos jennsan hela förmiddagen, haft högläsning för henne ur min bok! så jävla spännande! haha och fan vad svårt det är att läsa högt. har man inte gjort sen skolan! ;p jobbar för fullt nu och ikväll händer det alltid något? ska iaf möta upp cassi :) får se vad jennsan och alex ska göra. who knows! imorgon ska jag hämta babe efter jobb och min syster sambo, blir mys hos mamma med allihop! har börjat hänga där en del nu ;) nu kallar jobbat, fullerulle idag för det är fotboll! heja hif :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0