första oktober

hellu :) .. sitter på jobb nu och pumpar musik! hela stan är ute idag känns det som så jag har haft fullerulle! ;p igår myste jag med släkten hemma hos min morbror och firade att lilla jacob har kommit till familjen. min morbror och hans fru har adopterat världens sötaste lilla pojke! :) sov hos mamma sen med syster, myste och lekte med lykke imorse. ikväll vet jag inte vad som händer? har bilen så får se ;)

& mitt nya liv har startat nu, jag har sagt upp mig från jobb, börjar plugga på måndag och flyttar till malmö så fort jag kan! detta kunde jag fan inte tro för ett år sedan! ;) haha. happy me!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0