tionde oktober

nu är det 17 dagar kvar på mitt nuvarande jobb! shit pommes fritt vad konstigt det känns. har hängt här i tre år nu och att veta att jag aldrig mer komma vara här? sjukt! ;p men livet måste gå vidare, och jag vet att jag gör rätt! fan inte många som får den chansen som jag har fått. att få arbeta med det man vill plugga till, håll nu tummarna bara att jag kommer in på skolan nästa höst ;) fin lön får man då! haha. i lördags kom mina babes hem till mig + mitt hjärta. vi åt taco, drack vin och skrattade! blev en rolig kväll även om den inte slutade så bra för mig, haha! mådde sjukt dåligt. ;p jag är en klen jävel! slutar snart på jobb, ska hem och mysa då! har blivit medlem på en sida med maaaaassa lägenheter i malmö!!! ska ringa om dom imorgon, stora och fina och ligger i innerstan ;) me like! & liveeeet är underbart!



Kommentarer
hampe

ring igen

2011-10-12 @ 14:54:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0