tredje oktober

sitter på jobb nu och rullar tummarna, tiden går sjukt långsamt! ;p idag börjar jag skolan!! är fan lite nervös. men är så glad att saker äntligen börjar komma igång. letar lägenhet i malmö som en idiot.. hoppas vi hittar något bra! :) åker till malmö ikväll, jobb står på listan och är tillbaka i helsingborg på fredag! så mycket som händer nu och jag är nervös hela tiden, hahaha.

& om tre veckor typ åker jag och baby till stockholm över en helg! :) fick det i present av honom! aw, världens bästa. vi ska titta på johan glans och company!!! lyxigt. bo på fint hotell i gamlastan och bara mysa runder. eh skansen står på min lista! ;) haha. nu ska jag fortsätta jobba, pussss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0