sjuttonde september

har inte gått upp ur sängen ännu, jag har sagt detta i säkert en vecka nu men jag måste städa, få en förändring, möblera om!!! tycker inte om när det ser likadant ut hemma. längtar tills jag flyttar som en idiot nu! om det finns en snäll själ där ute så fixa en lägenhet i innerstan i malmö ;) hade gjort mig lycklig. ska snart gå till jobbet, yeey! slutar halv åtta så får se vad som händer. dessa veckorna framöver är spännande! och jag gillar det. brukar inte gilla förändringar men när det är till något bättre så är det positivt! duschen kallar nu och vill jag blir människa! haha.  



Kommentarer
Boockas

om du hittar lägenhet i malmooeee vad gör du med din nuvarande? du bor väl på söder? vad är hyran? :)

2011-09-19 @ 14:53:54
petra

den är billig, 3000kr bara! :) men ska försöka byta bort den, typ omöjligt att få lägenhet i malmö! hahaha.

2011-09-19 @ 16:57:55
URL: http://angeliya.blogg.se/
boockas

va fan? bor du i en klädkammare eller? haha. Om inte det blir byte o du fixar en lägenhet själv. Tell me. I want, i want :)

2011-09-20 @ 15:35:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0