tjugofjärde september

lördag morgon! ;D & jag sitter på jobb. slutar runt tre idag, najs! ska mysa med lilla mammsen och pappa#2. :) blundade när jag lämnade min lägenhet i morse, hade panik igår med kläder så det resulterade i att allt ligger på golvet! haha. borde fan rensa bort skiten, får inte plats i min etta. flyttar gärna nu tack! :) NUUUU! och jag längtar till svensson svensson filmen kommer ut! 14 oktober, wiho. eh ska ju lätt gå på premiären! ;) hahaha. en film med familjen svensson svensson kan ju inte vara dålig. har sett serierna tusen gånger och kan replikerna utantill! sjukt störigt att se det tillsammans med mig! haha. om jag skulle resa mitt arsle och jobba lite? kanske? jaaaaa. ha de!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0