tredje september

sitter på jobb nu, en lördag! ;p haha, som vanligt. blev en lugn hemma kväll igår och idag ska jag på kalas för babes söta mamma fyller år :) konne fyller också år men blir nog ingen fest för mig och hampe. jobb imorgon också! men nästa helg så jävlar ;D då blir det köpenhamn för hela slanten med ett glatt gäng. länge sedan jag var ute och dansade! har fan ingenting i garderoben heller.. får leta fram något! måste färga mitt hår också kom jag på, helst idag, en jävla utväxt man har! haha. ha världens bästa lördag!



Kommentarer
din man

Fan vad snygg du är på bilden baby

2011-09-03 @ 13:15:57
petra

skramla ihop lite pengar så fixar jag så långt hår igen! ;)

2011-09-03 @ 15:32:53
URL: http://angeliya.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0