tjugotredje april

imorgon ska jag fan gå till jobbet! .. jag får panik av att sitta hemma, har storstädat badrummet, köket, storarummet & sovrummet. tvättat fönsterna och haft mig! är jag normal? haha. borde ligga nertryckt i soffan, men om jag ser en ända jävla film till så spyr jag. har börjat få fyrkantiga ögon! ;p är möte på jobb ikväll och är sugen på att gå dit faktiskt, mysis utan smink? how cares .. har lust att sola imorgon efter jobb, kan fan inte komma ner till mallorca och vara vitast på stranden. BIG no! ska slänga mig i duschen nu så jag ser lite fräsh ut senare. 'inbillar man sig att man är frisk, så är man det!'


ge mig sommar nuuuuu! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0