sextonde januari

good evning .. idag är jag depp! kanske inte så konstigt när detta ska vara årets deppigaste dag? blev sjuk imorse så fick stanna hemma från jobb. :/ babe var ledig idag så han fick spendera sin dag med att ta hand om mig, är sjukt jävla gnällig när jag är sjuk! tycker allmänt synd om mig själv, haha. tragiskt som fan. men jag får såna utbrott att jag bara vill skrika eller gråta, detta resulterar i att jag gnäller .. ska försöka sova bort denna trista dagen, vill dricka varm choklad och se massa disney filmer! sånt gör man väl när man är sjuk? gott natt nerds. 


trivs fan så mycket bättre i brunt hår ..
 bästa locktången jag fick av mamma i julklapp! ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0