tredje januari

körde hem till min mamma idag, kände att jag behövde mysa här efter allt firande! haha. nyår blev sjukt bra, emmy hade fixat det jättefint! god mat och alla var på toppen humör .. dagen efter gjorde vi inte mycket? inventerade på babes jobb, cash is king so why not? var jävligt seg när vi kom hem, tryckte i mig en pizza och åt allt jag kom över! haha. igår sov jag hela dagen? var ute och promenerade en timme typ, fick ångest över att sova bort mitt nya liv! haha. & idag vaknade jag vid tolv .. måste sluta sova länge! nästa vecka börjar jag jobba igen och då ska jag vakna 06.00 typ varje dag? MEN jag måste göra något dagligen annars får jag panik av uttråkning, så därför vill jag typ börja jobba igen? haha. OCH på tisdag nästa vecka ska jag och hampe på lägenhetsvisning!!! äntligen börjar det rulla igång igen, en stor tvåa med hyffsat billig hyra! ska tjata sönder akelius så dom ger oss den ;) nu ska jag starta bastun och mysa ner mig i mammas soffa och vänta på att bästaste familjen kommer hem, man blir fan bortskämd när man är hemma, vill aldrig bli vuxen när jag är här ..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0