första juli

fotboll hit och fotboll dit .. visst är fotboll roligt att titta på, men ikväll när jag är ensam hemma känner jag inte för att glo på det? ska smyg kolla lite då och då. har istället hyrt massa filmer, handlat gotte så jag ska bara mysa med mig själv ikväll. ;) har varit ute och cyklat en runda nu, ska börja packa och fixa här hemma tänkte jag. mindre än fyra veckor kvar tills vi flyttar nu?! sjuuuukt.

igår var vi på konfirmation för min fina lilla kusin fanny! jag och lilla lykke körde inte så seriöst i kyrkan och satt mest och åt godis och drack kaffe ur hennes mini porslin som hon hade i väskan. ;) tryckte i oss lite tårta sen och hoppa på studsimattan och bada i poolen. mamma körde mig till tygelsjö efteråt då jag skulle på 45års fest med baby och hans familj. sjukt najs fest men drog hem när tanterna börja jucka mot varandra till "im sexy and i know it" haha.



jag och bästa lykke! ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0