femtonde mars

jag är så lycklig att jag inte ens kan beskriva känslan!! har kämpat med skolan som en idiot, trodde aldrig jag skulle bli färdig och tänkte hela tiden "skitsamma, bara jag blir godkänd så är jag nöjd.." & så efter mitt sista nationella prov idag så säger min lärare att jag varit jätteduktig och att jag bara måste tro på mig själv lite! och att hon är inte den som ger bra betyg till någon som inte förtjänar det. fick ett VG och det var mer än jag trodde, tänkte vissa gånger att jag inte ens skulle bli godkänd?! fan vad stolt jag är över mig själv! ;D happy happy happy.. blev en snabb fika med malls, novisen och hannah efteråt. nova är fan världens sötaste och roligaste tjej! lilla plutten växer så snabbt.

& jag har tyckt det varit sjukt jobbigt hemma i lägenheten med flyttlåder överallt och massa papperskartonger i varje hörn. stackars mitt hjärta som fått höra på allt mitt gnäll. :$ igår var vi på ikea och handlade ett stort matbord till storarummet plus lite smått och gott. gick iväg med en suck imorse när jag såg alla kartonger. MEN när jag kom hem har han städat undan precis allt och gjort det så jävla fint här. blommor på bordet! trivs som fisken i vattent! älskar denna lägenhet. äntligen kan jag luta mig tillbaka och njuta av sambo livet. han kommer snart hem, ska pussa på honom extra många gånger för att han är bästaste. han vet hur man får mig glad! :) om bara någon vecka firar vi ett år.. ett år?! hur fort har tiden gått egentligen?

och jag trivs så bra på mitt jobb, älskar att gå dit varje dag! har så sjukt roligt. kan ibland bara tänka att fan vad bra jag har det? att kunna vakna med ett leende på läpparna, gå omkring i lägenheten och bara känna naaaaaaaajs detta är och sen cykla bort till jobb på bara några minuter. hoppas det alltid kan vara såhär.. :) ska lägga mig i ett bad nu och reeelaxa. :D hoppas er dag har varit lika bra som min!


vår fina nya tv bänk. :) me love!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0