sjunde mars

denna natten var ett helvete .. igårkväll var jag helt pigg och glad! dansade runt och kände mig hur frisk som helst, men när jag vaknade imorse så hade jag knappt sovit något och mådde skit igen! why maaaan? måste bli frisk till helgen iaf!! har myst i soffan till massa filmer och nu bakar jag en kladdkaka med banansmak. har lovat att bjuda på fredagsmys på jobbet så måste träna upp mig! ;) + när man är sjuk får man äta gottit. längtar tills vår box startar, vi får kanal 11 då vilket innebär att jag kan följa big brother bättre! wihoooo. & imorgon tar jag tåget till helsingborg efter jobbet, ska till skolan och sen träffa beccan och lilla theo. :) mys! nu plinga klockan, min kaka är klar, håll tummarna.. hahaha


puss på favorit lykke! ♥ bäääästa.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0