suprise suprise ..

i fredags fick jag ett sms av hampa att jag skulle ta ledigt vecka 21 från jobb och att det var väldigt viktigt! och att jag var tvungen att fråga min chef direkt! fattade ingenting .. ringde henne, vi satt och skratta tillsammans i telefonen och försökte lista ut vad det kunde vara. självklart fick jag ledigt! min chef är så sjukt snäll. fattar fortfarande ingenting om varför jag ska vara ledig, har ju mina aningar men han vägrar säga någonting och spelar mest dum?! hahaha. det värsta är att han kan verkligen hålla en överraskning tills han själv vill berätta. kan detta handla om att jag fyller år på lördag? ;) min älskling är bästaste ..

älskar honom mest! ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0