tjugonionde mars

idag har jag jobbat ett kort pass, 11-1615! cyklade hem direkt och softade. har försökt få upp gardinerna men det sket sig. ville ju ha fint till min födelsedag!! :/ får åka och köpa nytt. tittar igenom alla big brother avsnitt som jag missat i veckan .. jag är en nerd i know, men idag är det en tv dag så tänker ligga och lata mig hela dagen. blev en lång dag igår, efter vår apt på jobb så stack några av oss till möllan. sjukt mysigt att sitta under filtarna och dricka några öl. blev många goa skratt! i maj drar vi allihopa till varberg! ;D ska bli najs. trycka en macka nu? smeeeeekhej.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0