i will love you til'the end of the time

att jag ska bli moster känns helt sjukt. även om jag står framför min syster, har handen på hennes mage och känner den lilla prinsessan sparka så känns det så overkligt. att där inne ligger världens finaste lilla fis! min lilla systerdotter. hon kommer bli så jävla fin, titta bara på hennes föräldrar liksom! världs snygga. och att min syster föder om 4 veckor, och är så sjukt jävla snygg fortfarande? jag hoppas jag är lika snygg som henne när jag ska föda. hon har gett mig hoppet om att man inte behöver se ut som en avdankad jävel bara för att man är hög gravid. jag är så glad för deras skull och jag vet att allt kommer gå jätte bra. lovar att göra allt jag kan för att hjälpa den lilla prinsessan med vad hon än behöver, vara där för henne alltid. ♥ älskar dig lilla hjärtat & längtar tills jag får hålla om dig!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0