2013-12-27

Har haft en super mysig jul, vill inte att den redan ska vara slut. Längtar redan tills nästa, då har vi vårt hjärta med oss också! Då är han nästan 1 år. Men vill inte att tiden dit ska gå fort, ska försöka stanna och njuta av tiden i nuet som alla säger och inte längta framåt. :) idag är det bara 25 dagar kvar! What? Kan inte förstå det, att om max 39 dagar har vi vår prins hos oss (om jag går över tiden). <3 kändes idag att man är gravid, har ändå haft en hyfsat bra gradivitet. Inte kännt det speciellt tungt tidigare men nu bara den senaste veckan är det mycket mycket tyngre! Kan inte gå för långt utan måste sätta mig ner och pausa. Kan inte hoppa och flänga som förr, och vaknar varannan timme om natten typ för ligger inte bekvämt osv. Men kan fortfarande ligga på rygg och har inte haft något problem med ryggen alls, hoppas det fortsätter så, man kan ju alltid hoppas. ;) har varit ute och shoppat med Hampe idag, fick pengar av honom som jag kunna skämma bort mig med men tycker det är mycket roligare att handla till den lilla plus heminredning så fick bli lite sånt. Var sten död efter 4 affärer så chilla en stund innan vi stack till entre och titta på bio. Blev en liten sista dejt nu innan vi blir föräldrar på riktigt, sen kom vi på att vi har 2 år och 9 månader idag! High five till oss! ;) wihoooo.

Annars så har julen blivit över lyckad! Firade hemma hos mamma med hela familj och släkten. Fast Hampe var med sin familj så vi firade lite på morgonen med mysfrukost i soffan framför en julfilm. <3 maten hos mamma var den bästa jag ätit på länge! Och hela stämningen var på topp, kolla på Kalle anka, öppna julklappar och myste framför öppna brasan. :) fick hur mycket julklappar som helst? Jag är vuxen nu men blir bortskämd av min fina familj. Blev så glad för allt! Fick mycket saker till vår lilla prins, det bästa till honom var en säng, troll bedside crib som vi fick av min syster och hennes sambo. Snyfta och börja typ gråta när jag öppna mina julklappar, haha måste vara hormonerna för jag brukar reta min mamma och syster som blir rörda och gråter lätt. ;p haha! Sov sen över hos mamma på julafton och åkte hem dagen därpå. Tack för den mysigaste julen på länge min fina fina familj. 

Nu ska jag gå ut en sista runda med min vovve innan vi kryper ner i sängen och sover. Jonte var här och kidnappade Hampe innan, tyckte han kunde roa sig lite eftersom han blivit en innesittare med mig, haha. God natt! <3

Fina mormor och Alicia på julafton. <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0