2014-02-16

Idag är vi trötta! Lillkillen somna tidigt igår vilket resulterade i att han vakna 00.00 och vakna tätt mellan timmarna sen. Var helt död när vi gick upp, Hampe skulle till jobbet så han körde ut Ludde till tygelsjö så jag fick vila hela dagen. Fick dåligt samvete men han älskar att vara där så han får busa ute hela dagen! Jag hade varit världens tråkigaste att umgås med idag. Jag och Vincent gick och la oss igen men sen har det inte blivit mycket sömn för någon av oss. En ledsen kille idag! Har blivit många pussar, kramar och mys idag. Har suttit fast i varandra! <3 nu är vi nybadade med pyjamas på i sängen, hoppas mitt hjärta somnar in nu och får sova några timmar. Snart kommer Hampe hem från jobbet, ska bara hämta hem Ludde också. Han får mysa med oss i sängen då och titta på film om inte jag också somnat innan dess. ;) haha! Hoppas på mer sömn i natt så vi är pigga och glada imorgon! 






Kommentarer
Moa

Men gud vilken söt liten kille! Fin blogg!

2014-02-21 @ 12:03:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0