2014-02-19

Idag blir Vincent 5 veckor och 4 dagar! Dagarna går så snabbt så njuter av varje dag med honom! Igår åkte vi buss för första gången, jag var skit nervös och planerade upp allt i huvudet. Men han somna mysigt i sin vagn utanför lägenheten och sov hela resan, vi kom både på och av bussen utan problem! ;) det var ju inte så farligt! Haha. Vi åkte till BVC och nu väger han 5620 gram och är 56,5 cm lång! Vår stora kille! :) vi hade även ett mammasamtal, kände mig löjligt positiv till allt men jag är glad dagligen och ingenting är jätteeee jobbigt så jag vill dra håret av mig. Man har lärt sig lillkillen nu. ;) sen åkte vi hem och gick en långrunda med Ludde, älskar att våren är på väg! Massa sol och islatte så mår man bra! Haha. Klockan 18 la jag mig för att vila på sängen medans Hampe lekte med Vincent. 5 timmar senare kommer dom in och pussar på mig, då har dom varit ute på en långpromenad och skulle nu sova. What? Vilken lyx! Men somna om efter en timme igen. :) älskar mina fina killar! Idag ska vi köra till min kusin och hänga! Sen åka och handla mat, ekar fan i vårt kylakåp nu! Haha. Men först massa bebis mys i soffan! :)

Igår fick Vincent äta ur flaska första gången! Jag pumpa lite och så fick Hampe mata honom. Stoltare pappa har jag inte sett på länge! ;) <3





Kommentarer
Josefina

Åh vilken gose kille! :)

2014-02-21 @ 12:36:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0