2014-01-05

Ligger fortfarande kvar i sängen, har varit uppe och duschat och gjort frukost. Ludde har legat och myst med mig! (Berodde nog mer på att han ville smaka på mackorna, haha). Igår myste jag och mitt hjärta hemma, vi gjorde super goda smothies och en frukt tallrik. Tryckte bland annat i mig ananas, man får ju prova alla knep som man hör ;) fast sen fick jag så jävla ont i magen, ville bara dö och tänkte hur jävlar ska man klara förlossningen när det gör så ont redan nu? Tog en promenad och en lång varm dusch så släppte det. Jag måste börja vila mer, så idag ska jag göra ingenting! Och ikväll kommer Hampes vänner hit för att titta på finalen. Ska bli roligt med lite folk i lägenheten! :) nu börjar nästa avsnitt av skilda världar! 







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0