Teneriffa dag 5

Vi vakna tidigt idag och myste framför en film i sängen. Sen kom mamma in, sa god morgon och massera mig. Det blev typ en liten morgonrutin vi hade på morgonen. AWSOME! haha. Alicia och Juan kom också sen, tänk om man hade kunnat vakna så varje morgon, underbart det hade varit! :) Sara berätta om en restaurang som dom ätit pannkakor på och vem vill inte ha pannkakor till frukost? Oh hell yeah! Dit ville vi så vi promenerade längst strandenpromenaden. Det var så skönt att Vincent tyckte om att åka i sin vagn, bara man fick in rätta gunget så funka de. ;) både han och Alicia slockna alltid ungefär samtidigt? Haha. Alltså varför äter man alltid pannkakor med sylt och grädde? Eller köttfärs och räkor? Jag beställde in en pannkaka med getost, spenat och honung. Fy helvete vad gott det var! Tänkte att jag ska ta något annorlunda och hej titta hur det gick! :D Haha. Ska lätt göras hemma. Dreglar nu typ. Vi shoppa lite på vägen tillbaka, prova några klänningar men dom satt som.. När tuttarna blir platta? Haha, inte snyggt iaf så shoppa bara saker till Vincent. Hitta en fin Musse handduk som man drar över huvudet till honom. :) när vi nästan var hemma så var vi så varma att jag ville ta av mig alla kläderna, ta upp Vincent, släppa vagnen och springa till närmaste pool eller hälla en hel vattenflaska över mig. Vi promenerade istället snabbt så vi slapp en pinsam incident. Senare på kvällen bestämde vi oss för att åka till Juans kusins restaurang. Godaste maten som finns och man åker alltid därifrån helt tyst för man kan inte prata då man är på gränsen till att spy så mätt man är. Det finns inget hejd, man bara trycker i sig! Min favorit är pimientos de padron som är typ gröna små paprikor som är stekta med masssssssa salt. Fast godare! Dö gott. Pizzan var också god, så mycket ost att det knappt fick plats på pizzan. Lycko känsla! Hahaha. Hemma i Sverige prata vi om att vi skulle göra massage på varandra vaaaaarje kväll men vi gjorde det bara 1 haha och det var när vi kom hem därifrån. Lagom runda och goa. ;) 



















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0