Teneriffa dag 1

Detta har nog varit en av dom bästa resorna jag gjort. Både för att Vincent var med men också för att varje dag var så sjukt bra! Varje kväll innan jag somna tänkte jag att denna dagen var den bästa. Saknade Hampe väldigt mycket som fick stanna hemma och jobba men mysigt att ha så mycket egentid med min familj. :)

Hampe körde oss till flygplatsen där vi mötte upp min familj, redo och taggade som vanligt! ;) jag var super nervös inför flygningen med Vincent och hade planerat allting i mitt huvud om och om igen. Jag kopplar av på det sättet, att veta att jag har koll på allt. Packningen var fixad och inget var glömt. Förutom en kräm som fan var viktig! Sånt händer alltid, haha. Chilla på espresso house en halvtimme tills det var dags att gå på, Vincent satt i sin bärsele och var helt nöjd. Nöjd bebis = lugn mamma! Mamma tyckte vi skulle lyxa till det så hon hade beställt sätena längst fram så vi kunde röra oss lite mer fritt. Alltså vad har man tänkt med innan? Varför har man inte alltid beställt dessa platser? Man kan andas på planet. Sträcka ut benen. Lägga en sovande unge på kudden på golvet. Låsas att man styr planet. Sträcka fram armarna utan att nudda något. Jag ska alltid försöka få dessa platser igen! Fem stjärnor av mig! Vi beställde självklart ingen mat på planet då den alltid är äcklig, men vad serveras denna gång bara för de, jo räkröra, vår favorit! Satans perkeleeeee. Fem timmar senare landade vi, byta om till flipflop och hämta ut bilen. Jävlar vad saker vi hade! Stuvade in allt och vi satt som sardiner i en till tryckt burk. Men det gjorde typ inget för vi var framme! Oh yeah, kändes lite som hemma, haha beror nog på antalet gånger vi varit där nu. Förstår pensionärerna som alltid åker till samma ställe, jävligt skönt att känna igen sig! Haha. Och kidsen hade varit så duktiga, Vincent satt hos mig både start och landning men sussa sött hos sin mormor ett tag. Alicia sov en liten stund men sen lekte vi och tittade på tweenies som är hennes favorit! :) 










Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0